Reklam Alanı

Veysel Mutlu Kimdir ?

Veysel Mutlu Kimdir Nereli Beyaz Show'a Katılan Veysel Mutlu Merak Ediliyor. 
Mandalinacı Veysel Mutlu Kimdir sorularının cevabı merak ediliyor.


Veysel Mutlu Kimdir ?

Veysel Mutlu 21 yaşında ve Bursa'da yaşamaktadır. Geçimini Pazarcılık yaparak sağlıyordu. Son dönemde çokca konuşulan isim Beyaz Show'a konuk olmuştu. Konuk olmasıyla daha çok kişi tarafından tanındı ve videoları izlenme rekorları kırdı.
Söylediği "Vay Delikanlı Gönlüm Vay" şarkısıyla biranda milyonlara kendini tanıtmış ve sevdirmişti.


Uzun süredir tezgah basında çalışan ve mandalina satan Veysel Mutlu  pazardayken şarkı sölediğini ve müşterilerinin bunu çok sevdiğini söyledi. İnstagrama yüklediği bir video ile bir anda takipçilerinin çoğaldı. Şuanda 500.000'i aşkın takipçi ve seveni bulunuyor.

Veysel Mutlu ; En büyük hayalinin Murat Boz ile aynı sahnede düet yapmak olduğunu ifade eden Mutlu, "En büyük isteklerimden biri "O ses Türkiye" programına çıkmak. Gerek yarışmacı olarak gerek misafir olarak onlarla görüşüp, tanışmak. En büyük hayallerimden biri Murat Boz ile aynı sahneyi paylaşmak. Ben bile inanamıyorum nasıl böyle olduğuna. Şu an ne yapacağımı bile bilmiyorum. Daha üst yerlere gelebilirsek yabancı ülkelerden de izlenmek, dinlemek isterim, çok iyi bir duygudur. Müşterilerimiz şarkı söyleyince mandalina alıyorlar, söylemeyince almıyorlar. Aramızda artık bağ oluştu. Ben bazen durgun oluyorum, bana kızıyorlar. Haftanın 4 günü pazardayım" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok