Reklam Alanı

Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü ve İş Olanakları

Yönetim Bilişim Sistemleri Nedir,Yönetim bilişim sistemleri mezunu iş imkanları,yönetim bilişim sistemleri bölümü ?

Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü


İşletme yönetimlerinin donanımındaki yaşanan hızlı gelişmeden en etkin şekilde yararlanabilmeleri için yazılım desteğinin bu gelişmelere en kısa zamanda uyarlanması gerekmektedir. Bu amaçla yeni yazılımları geliştirmek için yönetim ve bilgisayar bilimleri konusunda yenilikleri takip edebilecek geniş ve üst düzeyde bilgisi olan elemanlara ihtiyaç duyulmaktadır.

Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü bilgi teknolojileri ve sistemlerin analiz, tasarım ve uygulamalarında görev alacak ve bu konularda kariyer planı olan kişileri yetistirmesi hedeflenmektedir. Temel amaç gereksinimleri analiz edip, stratejik hedefler doğrultusunda en uygun bilişim sistemlerini tasarlamak, gerekirse geliştirme yönünde önderlik edecek beceriler kazandırmaktır.

Yönetim Bilişim Sistemleri Mezunların İş Olanakları

Bu bölümden mezun olan öğrenciler yönetime yönelik bilişim hizmetleri veren şirketler başta olmak üzere ;
• ilgili her sektörde uzman sistemler,
• iş zekası uzmanı
•Veri analisti
•Kurumsal kaynak planlaması yazılımları uzmanı
•Organizasyon
•E-ticaret uzmanı
•Proje yöneticisi
•İş analisti
•Sistem analisti
•Yazılım geliştirme gibi birçok alanda çalışma ve iş imkanı bulabiliyorlar.

Yönetim Bilişim Sistemleri 

Hiç yorum yok